.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
لاریجانی: با مرده وزیر سوداگری سیاسی نکنید

رئیس مجلس شورای اسلامی درباره اظهارنظرهای اخیر رئیس‌جمهوری آمریکا درباره درخواست رسمی آمریکا از ایران برای تحویل پرنده جاسوسی گفت: اوباما باید رسماً پاسخ بدهد که چرا این هواپیما وارد آسمان ایران شده است.

به گزارش تابناک، علی لاریجانی در مراسم مجمع طلاب و فضلای قمی حوزه علمیه قم که در حسینیه مرحوم آیت‌الله نجفی مرعشی برگزار شد، تصریح کرد: یک بخش مهم که در چند سال اخیر به واسطه مقام معظم رهبری به وجود آمده است، ایجاد الگوی توسعه اسلامی است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی مسئولان با رویکردهای متفاوتی کشور را اداره کرده‌اند، افزود: در دهه نخست انقلاب اسلامی نگاه عدالتی مسئولان به سوسیالیست شباهت داشت که این موضوع تبعاتی را به همراه داشت.

وی ادامه داد: در سال‌های بعد مدل مدیریت کشور تغییر کرد و تا امروز مسئولان در مجلس و دولت تلاش‌هایی می‌کردند و با طرز فکرهای متفاوت و البته خیرخواهانه کشور را اداره کرده‌اند.



عدالت مهمترین مسئله در اداره کشور است و الگوی روشنی ندارد

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عدالت مهمترین مسئله در اداره کشور است و البته الگوی روشنی برای آن وجود ندارد، گفت: در سه سال گذشته مقام معظم رهبری توصیه‌هایی داشتند که به الگوی توسعه اسلامی برسیم.

لاریجانی با یادآوری اینکه مرکز پژوهش‌های اسلامی در قم ایجاد شد و این مرکز به شکل مستمر با حضور دانشمندان اسلامی روی موضوع الگوی توسعه اسلامی تمرکز کرده است، تصریح کرد: برای اداره کشور نباید به حداقل‌ها در زمینه خلاف شرع تمرکز کنیم.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس هشتم افزود: نباید با حداقل‌ها به سوی مدینه فاضله حرکت کرد، بلکه باید روح آن را مشخص نموده و آن را به کرسی نشاند.

لاریجانی ادامه داد: ایجاد مرکز پژوهش‌ها در قم یک کار پایه‌ای است و این مرکز باید کمک کند ظرفیت‌های قانون اساسی در قوانین تبلور کند.

نماینده مردم قم در مجلس با بیان اینکه سند چشم‌انداز یک موضوع مهم در کشور است، گفت: براساس این سند جایگاه ایران در سال ۱۴۰۴ در بخش‌های مختلف از جمله سطح عدالت مشخص شده است.

لاریجانی درباره اهمیت سند چشم‌انداز تصریح کرد: با توجه به اینکه کشورهای دیگر منطقه ایستا نیستند و با سرعت زیادی در حال حرکت هستند، اگر ما با الگوی صحیح و به طور مستمر حرکت نکنیم، دچار مشکل می‌شویم.



برای تبدیل شدن به کشور نخست منطقه باید شرایط پایدار ایجاد کنیم

وی با تاکید بر اینکه در برخی از مؤلفه‌ها همچون تولید و سرمایه‌گذاری از کشورهای حریف عقب هستیم، گفت: اگر بخواهیم به کشور نخست در منطقه تبدیل شویم، باید شرایط پایداری را ایجاد کنیم.

لاریجانی انجام کار جدی برای ایجاد الگوی توسعه اسلامی را امری ضروری خواند و افزود: هم‌اکنون بستر ایجاد این الگو را در قم ایجاد کرده‌ایم و این موضوع کار بسیار مهمی است و ایران سایر کشورها را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در شرایط کنونی باید به برخی کارهای پایه‌ای توجه خاصی شود، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در ۳۲ سال گذشته شرایط خاصی داشته و گاهی با فشارهای سیاسی مانند موضوع هسته‌ای و گاهی با جنگ روبه‌رو بوده است، اما وضعیت کنونی تفاوت‌هایی با گذشته دارد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه یکی از موضوع‌هایی که شرایط کنونی را در مقایسه با گذشته متفاوت می‌کند، اتفاق‌های منطقه، اروپا و آمریکا است که هر یک از این اتفاق‌ها از یک جنس هستند.



همه رخدادهای امروز دنیا یک مؤلفه مشترک دارند

لاریجانی با بیان اینکه تمام اتفاقات انجام شده در دنیا دارای یک مؤلفه مشترک است، افزود: برژینسکی یکی از صاحب‌نظران غربی در یکی از کتاب‌های خود به این موضوع تاکید دارد که مردم در هیچ زمانی تا این حد آگاهی سیاسی نداشته‌اند و این موضوع همان نقطه مشترک میان اتفاق‌های رخ داده در نقاط مختلف جهان است.

رئیس مجلس شورای اسلامی بحران مالی در آمریکا و اروپا را مشکلی اساسی خواند و با بیان اینکه موج و حوادث این بحران مالی هم‌اکنون ادامه دارد، گفت: این موضوع یک اشکال در درون سیستم سرمایه‌داری است.

لاریجانی با یادآوری اینکه برخی متفکران در گذشته درباره بحران مالی اخیر که حاصل از سرمایه‌های قرضی است، هشدار داده بودند، ادامه داد: با توجه به اینکه سیاستمداران در این شرکت‌ها که با سرمایه قرضی خود فعالیت می‌کردند، حضور داشتند به این هشدارها توجه نشد.



آمریکا ۱۴ هزار میلیارد دلار بدهی دارد

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها خود را کشور بزرگی می‌دانند، گفت: آمریکا ۱۴ هزار میلیارد دلار بدهی دارد و با کسری بودجه چند هزار میلیاردی روبه‌رو است، البته این موضوع در یونان و فرانسه نیز مشاهده می‌شود که این مشکل جدیدی است که نوعی بی‌عدالتی و نابه‌سامانی در نظام سرمایه‌داری است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نکته‌هایی مانند بحران مالی غرب برای ما ضرورت‌هایی را خلق می‌کند، یادآور شد: در یک سال گذشته تحولات بزرگی در منطقه رخ داده است که شاید تا ۳۰۰ سال دیگر نیز شاهد نمونه‌هایی از آنها نباشیم.

لاریجانی با بیان اینکه برخی معتقد بودند حوادث منطقه مخلوق شیطنت آمریکا است و آمریکایی‌ها قصد دارند با نابه‌سامان کردن وضعیت این کشورها به مدل جدیدی دست یابند، تصریح کرد: این حوادث این اعتقاد را نشان نمی‌دهد و این موضوع وهمی بیش نیست و وزن آمریکا در این حد نیست که بخواهد چنین هدفی را ایجاد کند.



همه مشتریان آمریکا در منطقه سرنگون شده‌اند

وی ادامه داد: تمام مشتری‌های آمریکا در منطقه سرنگون شده‌اند و قدرت‌هایی که سرکار آمده‌اند مخالف آمریکا هستند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تحلیل مسلط در اتفاقات منطقه این است که این اتفاقات متاثر از مولفه‌های مختلف است، یادآور شد: فشارهای آمریکا در منطقه حمایت از رژیم صهیونیستی و بی‌اعتنایی به مسلمانان از جمله این مولفه‌ها است.

لاریجانی با بیان اینکه برخی می‌گویند سود اتفاقات منطقه به جیب ایران می‌رود و توازن منطقه به هم می‌خورد، گفت: اتفاقات منطقه متاثر از دو جنس کاری در ایران است که یکی از آنها تفکر امام خمینی (ره) است که در جهان طرفداران زیادی دارد و البته ممکن است عده‌ای رسانه‌ها بر این موضوع سرپوش بگذارند.

وی ادامه داد: برخی انقلابیون مصری نگاه اولیه‌ای به ایران داشتند و در سفر خود به ایران از پیشرفت‌های ایران و حتی فعالیت‌های دانشگاهی تعجب کرده بودند.

لاریجانی تصریح کرد: با تمام فشارهای تبلیغاتی که علیه ایران است حرف اسلام‌خواهی مردم مسلمان منطقه به طور کامل متاثر از تفکر امام خمینی (ره) است.



مدل استقامتی ایران الگویی برای مسلمانان

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس روحیه استقامت و مقاومت ایران در زمان جنگ و موضوع هسته‌ای را وجه دیگر تاثیرگذاری ایران در مردم مسلمان منطقه خواند و گفت: مدل استقامت ایران در کشورهای منطقه به یک الگو تبدیل شده است.

لاریجانی با یادآوری اینکه زمانی که آمریکا به عراق حمله کرد چند کشور مانند روسیه، آلمان و فرانسه در کنار ایران مخالفت خود را با این اقدام آمریکا اعلام کردند، گفت: اما پس از گذشت ۲۰ روز از آغاز جنگ این کشورها نظر خود را تغییر دادند و حتی خبرهایی مبنی عذرخواهی آنها از آمریکا نیز شنیده می‌شد، اما با توجه به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران یک مکتب است به تنهایی از مردم مسلمان عراق دفاع کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه آمریکایی‌ها در دوره‌ای از طریق کانال‌های مختلف پیغام‌هایی درباره حمله نظامی قریب‌الوقوع به ایران خبر می‌دادند، افزود: آمریکا فشارهای خود علیه ایران را افزایش داد، اما ایران به رغم تمام فشارها از عراق دفاع کرد تا امروز ملت عراق سرافرازانه آمریکایی‌ها را از خاک خود بیرون کنند.

لاریجانی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران از زمان جنگ ۳۳ روزه، افغانستان و همچنین جنگ ۲۲ روزه نیز در حمایت از مسلمانان تنها بود اما با تمام توان از این کشورها حمایت کرد.



ایران در موضوع هسته‌ای استقامت کرده است

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ایران در موضوع هسته‌ای استقامت کرده است، تصریح کرد:‌ مردم دنیا مدل ایستادگی ایران را حس می‌کنند، البته این موضوع بی‌هزینه نیست و کشوری که می‌خواهد آقایی کند باید هزینه‌های آن را بپردازد.

رئیس مجلس شورای اسلامی که در جمع طلاب و فضلای قمی حوزه علمیه قم سخن می‌گفت، افزود: ممکن است برخی کشورها در ظاهر مستقل باشند اما با دیدن عصبانیت کشورهای غربی تسلیم می‌شوند، اما ایران که انقلاب آن متاثر از شور حسینی است در برابر فشارها ایستادگی می‌کند.



ایران به دنبال امپراطوری در منطقه نیست

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران هرگز به دنبال امپراطوری در منطقه نیست،‌ گفت: ایران به دنبال این است که مسلمانان مستقل بوده و دسته‌دوم نباشند.

لاریجانی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران براساس مکتب خود به دنبال کمک به مظلومان است و کشورهای غربی این موضوع را درک نمی‌کنند.

وی با یادآوری اینکه در روزهای گذشته هواپیمای جاسوسی آمریکا در خاک ایران به زمین نشانده شد، گفت: اوباما و وزیر امور خارجه آمریکا در سخنان خود می‌گویند رسماً از ایران می‌خواهیم این هواپیما را تحویل دهد، اما ابتدا آنها باید رسما پاسخ بدهند که چرا این هواپیما وارد آسمان ایران شده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ممکن است بگویند این هواپیما اشتباهی از افغانستان به ایران آمده است، گفت: کسی فریب این حرف‌ها را نمی‌خورد و ما می‌دانیم که این پرنده از کدام مراکز کشور جاسوسی کرده است و اطلاعاتمان در این زمینه بسیار دقیق است.



آمریکایی‌ها درک صحیحی از وقایع ندارند

لاریجانی با بیان اینکه نوع سخن گفتن آمریکایی‌ها نشان می‌دهد که درک صحیحی از وقایع ندارند، تصریح کرد: اتفاقات کشورهای منطقه دستاورد مهمی برای امت اسلامی است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ممکن است برخی در داخل کشور اهمیت اتفاقات منطقه را درک نکنند، تاکید کرد: تحول‌های اخیر ظرفیت‌های فراوانی را برای امت اسلامی خلق کرده است.

وی ادامه داد: در موضوع هسته‌ای ایران در یک‌سال و نیم گذشته چه اتفاقی رخ داده است که قطعنامه علیه ایران صادر می‌کنند. این موضوع که ایران به سوی فعالیت‌های نظامی رفته است، دروغ است و با توجه به گزارش جامع اطلاعاتی آمریکا در سال ۲۰۰۷ آنها نیز این موضوع را می‌دانند.

لاریجانی با یادآوری اینکه از سال ۲۰۰۷ تاکنون به سئوال‌های آژانس درباره فعالیت هسته‌ای ایران پاسخ داده شده است، گفت: در حوزه هسته‌ای حادثه‌ای رخ نداده است و صدور قطعنامه به تحولات منطقه ارتباط دارد.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از صاحب‌نظران آمریکایی در خاورمیانه تحلیل مهمی دارد و می‌گوید توازن منطقه به هم ریخته است و آمریکا باید با فشار به سوریه و ایران توازن را برقرار کند.



ماجراجویی در سوریه برای دموکراسی نیست

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس با تاکید بر اینکه ماجراجویی آمریکا در سوریه برای دموکراسی نیست و کشورهای حاشیه خلیج‌فارس به دنبال سلطنت هستند، گفت: سفیر آمریکا در سفر به یکی از کشورهای ملک‌نشین منطقه از مردم‌سالاری این کشورها خبر داده بود و این در شرایطی است که مردم این کشورها نمی‌توانند نفس بکشند و مسئولان آمریکایی دچار جنون گاوی سیاسی شده‌اند.

لاریجانی با یادآوری اینکه آمریکایی‌ها تا آخرین لحظه از حسنی مبارک حمایت کردند، گفت: چرا آمریکا در بحرین نگران دموکراسی نیست.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آمریکا که به دنبال دموکراسی است، چرا از شیعیان بحرین حمایت نمی‌کند؛ این فضاحت برای دموکراسی‌خواهان است که هر ۳۵ هزار شیعه در بحرین یک کرسی داشته باشند و هر ۵ هزار سنی نیز یک کرسی در اختیار داشته باشند.

رئیس قوه مقننه تاکید کرد: در کشور سوریه باید اصلاحاتی انجام شود اما این موضوع هدف آمریکا نیست و آنها با فشار به سوریه به دنبال ایجاد توازن هستند.



وارد کردن فشارهای غیرمتعارف به ایران ناشی‌گری است

لاریجانی فشارهای غیرمتعارف به ایران را ناشی‌گری خواند و با بیان اینکه فشار به ایران تنفر مردم منطقه به آمریکا را افزایش می‌دهد، گفت: اقدامات آمریکا در سوریه انتقاد نخست‌وزیر عراق را به همراه داشته است و این موضوع نشان می‌دهد که مردم بیدار شده‌اند.

وی با بیان اینکه آمریکا به دنبال سرگرم‌سازی است و نباید کاری انجام دهیم که آنها سوءاستفاده کنند، تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی در زمانی که انگلیس دچار توهم شده بود، بهترین و قاطعانه‌ترین تصمیم را اتخاذ کرد و احساسات دانشجویان ایرانی برای انجام تظاهرات در مقابل سفارت انگلیس حق آنها بود، اما دلیلی برای ورود به سفارت و دادن بهانه به آمریکایی‌ها برای مانور در مجامع بین‌المللی نبود.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: انگلیس اگر مراوده‌ای با ایران داشت، می‌توانست مخالف باشد، اما نمی‌توانست در قالب دشمن باشد و اگر دشمن بود باید رفتار دشمنانه انجام می‌شد و نمایندگان مردم در مجلس قاطعانه‌ترین تصمیم را در زمینه کاهش رابطه با انگلیس اتخاذ کردند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: نباید کارهای غیرقانونی انجام شود و ما باید توجه کنیم که آنها به دنبال سرگرم‌سازی ما هستند تا ما را از مسائل اصلی کشور به حاشیه برانند.



امروز مسئله اصلی برای مسئولان بیکاری و تورم است

لاریجانی با بیان اینکه خیلی وقت‌ها مسائلی در ایران در رسانه‌ها ایجاد می‌شود که موضوع اصلی کشور نیست و ذهن تمام مردم را درگیر خود می‌کند، گفت: امروز مسئله اصلی برای مسئولان بیکاری و تورم است و باید تمام مدیران زمان بگذارند و شرایط را طوری فراهم کنند که فارغ‌التحصیلان کار داشته باشند، البته این موضوع فعالیت گسترده و عالمانه می‌خواهد و با شعار محقق نمی‌شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید برای رسیدن به سند چشم‌انداز رونق تولید ایجاد کنیم، یادآور شد: اگر تولید در کشور ایجاد نشود، اشتغال و تورم نیز برطرف نمی‌شود و بلکه تورم افزایش نیز خواهد یافت.

لاریجانی با بیان اینکه طرح ایجاد فضای کارآفرینی و رفع موانع کسب و کار در مجلس با هدف ایجاد رونق تولید در کشور بررسی می‌شود، گفت: متاسفانه برخی روزنامه‌ها به علت مسائل سیاسی متوجه این موضوع نشده‌اند.



مسئولان به جای پرداختن به حاشیه به مسائل اصلی کشور رسیدگی کنند

رئیس فراکسیون اصولگرایان با بیان اینکه مسئولان اقتصادی کشور در زمان تصمیم‌گیری باید از نظر صاحب‌نظران صنعت استفاده کنند، گفت: متاسفانه در برخی از شهرک‌های صنعتی بسیاری از واحدهای تولیدی به علت عدم کمک‌رسانی مسئولان بیکار هستند.

وی با بیان اینکه در فضای حاشیه‌ای هر روز یک مسئله وجود دارد، گفت: یک روز سخن انحرافی است و ذهن‌ها را به حاشیه می‌برد و مسئولان باید به جای پرداختن به حاشیه به مسائل اصلی کشور رسیدگی کنند.



با مرده وزیر سوداگری سیاسی نکنید

لاریجانی با یادآوری اینکه استیضاح وزیری در گذشته نیز به حاشیه رفته است، تاکید کرد: نباید با مرده وزیر سوداگری سیاسی کرد و اینها مسئله اصلی کشور نیست و تنها وقت کشور را می‌گیرد و برای بخش‌های مختلف کشور مضر است.

وی ادامه داد: تئوری دشمن این است که مسئولان را به حاشیه ببرد، برخی این موضوع را می‌فهمند اما به عمد و با توجه به منفعت سیاسی به آن توجه نمی‌کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فصل انتخابات نزدیک است و عده‌ای می‌خواهند انتخابات را به حاشیه ببرند و این موضوع افتادن در تور دشمن است، تصریح کرد: اینها بخش‌هایی از مشکلات حاشیه‌ای کشور است و مسئولان باید از آنها دوری کنند.



نباید چوب لای چرخ قوه قضائیه گذاشت

وی با بیان اینکه کشف فساد مالی اخیر باید موجب خوشحالی تمام مسئولان شود که توانسته‌اند این فساد را کشف کنند، گفت: هر سه قوه این موضوع را بررسی می‌کنند و رسیدگی به این موضوع خط قرمزی ندارد و همه باید به محسنی اژه‌ای در راستای بررسی این پرونده کمک کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر با موضوع تخلف مالی اخیر برخورد قاطعی شود، مردم عدالت را باور می‌کنند، تاکید کرد: نباید این پرونده به یک پروسه سیاسی فرسایشی تبدیل شود و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند باید با متخلفان برخورد قاطع شود.

لاریجانی با بیان اینکه هم‌اکنون الگوی توسعه اسلامی کامل نیست، اما مسئله اشتغال و تورم از جمله مسائل اساسی کشور است، گفت: راه‌حل برطرف کردن این مشکلات روشن است.



قانون هدفمندی یارانه‌ها صحیح اجرا نشده است

رئیس قوه مقننه با بیان اینکه در بحث هدفمندی یارانه‌ها موضوع‌های مهمی وجود دارد که باید برطرف شود، گفت: حداکثر ۵۰ درصد دولت از اجرای این قانون باید به مردم برسد و مبالغی باید صرف بهداشت عمومی و بخش تولید شود اما این قانون صحیح اجرا نشده است.

لاریجانی با یادآوری اینکه روز گذشته گزارش کمیسیون طرح تحول اقتصادی درباره قانون هدفمندی یارانه‌ها قرائت شد، تصریح کرد: اجرای این قانون با آرامش همراه بود اما نقایصی نیز به همراه داشت که این نقایص در قانون پیش‌بینی شده است و اجرای قانون این نقایص را برطرف می‌کند.

رئیس قوه مقننه با بیان اینکه اگر قانون درست اجرا نشود، عوارضی به همراه دارد، گفت: نکته مهم این است که اگر می‌خواهیم قدرتمند شویم باید تلاش کنیم بخش اقتصاد کشور را با رونق تولید توسعه دهیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: قوانینی که در مجلس تصویب می‌شود برای تسهیل سرمایه‌گذاری و توسعه اقتصاد کشور است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 24 آذر 1390
علي اقاي لاريجاني؛ به نظر مي رسد سواي پدر و پدر خانم، جناب عالي آنچه امروز داري از رشادتها و مجاهدتهاي مرحوم علي کردان مي باشد که شما را وادار به يکه تازي مي کند.
کرداني که در بدترين شرايط و در دولت اصلاحات پشت شما را خالي نکرد ولي شما به اني او را تک و تنها گذاشتي.
ديدار به قيامت و سر پل صراط.
دودانگه ساری 24 آذر 1390
اقای لاریجانی اندکی غیرت داشتی ونگاهی به گذشته میکردی میدیدی که درواقعه گنبد وامل و... همین کردان بود که امنیت جامعه راحفظ کرد که جنابعالی الان روی کرسی ریاست نشستی وگرنه معلوم نبود کجا کاسه گدایی دردست داشتی
مهدی از دامغان 25 آذر 1390
علی اقا ظاهرا دوستی چند ساله شما بامرحوم کردان دوستی خاله خرسه بود همین کردان بود که در بدترین شرایط موقعی مردم در زمان اصلاحات به صدا وسیما حمله کرده بودند جنابعالی تصمیم به کناره گیری کردید
همان موقع مرحوم علی کردان به اتاقت امد گفت داش علی چرا زرد کردی
گفت این جماعت را دیدی تاچند ساعت دیگر به ساختمان شیشه ای میرسند
ولی همین مرحوم کردان
بود که یک تنه برای حفظ ابروی شما دوست شفیق شانه خالی نکرد وبا درایت وتدابیر خود توانست این مهم را مهار کند وبعدا از چند روز به اتاقت امد گفت علی جون خیالت راحت شد ولی شما در جوابش گفتی بابا تودیگه کی هستی
اری علی خان ان مرحوم در روز استیحضاح از 120 پرونده که در اختیار داشت ظاهرا 3مورد مربوط به شما بود که ان مرحوم باز هم درمورد شما نارفیقی نکرد
ظاهرا چندین بار وسالها باشما هم سفره بود نمک را خورد ولی نمکدان رانشکست ولی جنا بعالی در ایشان چه کردی
ایا می دانی ریاست کرسی مجلس که الان تکیه زدی مرهون لابی مرحوم کردان در زمان قائم مقامی نفت بود که تا پاسی از شب با نمایندگان مختلف
برای به مسند رساندن شما در پست ریاست مجلس لابی میکرد
وپایان هر شب می گفت علی جون فرضا امشب شد 100 نفر وتا اخر
لاریجانی ایا این است جواب این همه خوبیها
درضمن همین وزیر مرده که شما ازش یاد کردید ایشان در نزد ملت ومردم خطه علویان روزبه روز عزیزتر است مرحوم کردان زمانی که فرزند شما اقا مرتضی ازبیماری شدید رنج می برد ان زمان ایشان مرحوم کردان خادم افتخاری امام رضا (ع) بود یکی از دوستان نقل میکردد کردان روبه اما رضا کرد گفت
ای اقا فززند دوست عزیزم اقا مرتضی سلا مت بدار و روز به رور یه سلا متی
ایشان بیفزای
اقای لاریجانی هر زمان می گذرد عشق مردم به این عزیز سفر کرده روزبه روز بیشتر میشود کردان شاید از نظر شما به حاشیه رفته است
ولی خون گردان در رگهای مردم علویان همجنان می جوشد
جناب اقای رمدانی عزیز سلام وعلیکم اگر لطف بفر مائید سپاسگزارم از مهدی از دامغان
مهرداد 25 آذر 1390
کردان آرش کمانگیر مازندران است.جناب آقای لاریجانی ،آیامیدانید محبوبیتی که همین وزیرمرده در مازندران(دیار ببرها) داردچقدر است؟ حداقل یک میلیاردبرابر شما!!!
غضنفر 26 آذر 1390
خوشم مياد اين مازندران چقدر نماينده داره و خودش خبر نداره
شما را بخدا لطف كنيد و از جانب خودتان صحبت كنيد
مرحوم كردان كه خدا رحمتش كند يك مازندراني بود كه مسئوليتي هم داشت اما ميشه اين دوستاني كه يكي تير و كمان ارش رو بدوشش بست و يكي جقه پهلواني بهش داد بفرمايند اين حضرت آقا ي مرحوم چه تاج گلي سر مازندراني ها بست
به شما دوست عزيزي كه يكه تنه مشغول تاخت و تازي حتما بر خواهد خورد اما چرا اين واقعيت را قبول نميفرمائيد كه از اين آقاي مرحوم كردان سلهشور شما جز پديده اي بنام كردانيسم (كه چماقي شده بر سر مازني هاي ساكن پايتخت )و موضوع پرونده اخلاقي جواني اش ( كه چماق بد تريست )چيزي عايد ما نشده است
اگر شما نشاني از افتخارات ايشان در مازندران داريد بفرمائيد تا ما هم روشن شويم
البته منهاي بسيج نمودن بستگان در صداو سيما كه همين هم معضلي شد
لطف فرموده اينگونه بي محابا افتخارات ملي و اساطيري مارو به سخره نگيريد
ممنون خواهيم شد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.